Jak mohu reklamovat výběr z bankomatu?
Situace, kdy je reklamace možná:
- ačkoli máte na účtu dostatečný zůstatek, bankomat vám hotovost nevydal,
- bankomat vám vydal pouze část požadované částky.
Kde můžete platbu reklamovat:
Pokud reklamujete výběr provedený z bankomatu jiné banky než ČS:
- na bezplatné lince 800 207 207,
- na kterékoli naší pobočce,
- e-mailem na csas@csas.cz; do e-mailu přiložte vyplněný a podepsaný formulář Reklamace transakcí platební kartou - bez něj není možné reklamaci vyřídit.
Pokud reklamujete výběr provedený z bankomatu ČS:
- na bezplatné lince 800 207 207,
- na kterékoli naší pobočce,
- e-mailem na csas@csas.cz.
Většinu reklamací řešíme obratem. Pokud řešení vyžaduje spolupráci s třetí stranou (kartová asociace Visa/Mastercard, jiná banka), může doba vyřízení přesáhnout 30 dnů.