Za úÄelem nastavenà bezpeÄného telefonnÃho ÄÃsla pro pÅihlaÅ¡ovacà SMS se prosÃm obraÅ¥te na nejbližšà poboÄku nebo regionálnà korporátnà centrum.
Za účelem nastavení bezpečného telefonního čísla pro přihlašovací SMS se prosím obraťte na nejbližší pobočku nebo regionální korporátní centrum.
Nový postup pÅihlaÅ¡ovánà pro klientské ÄÃslo a heslo platný od 5. záÅà 2019
Nový postup přihlašování pro klientské číslo a heslo platný od 5. září 2019
1. Klientské číslo a heslo
2. Vyžádání zaslání přihlašovacího kódu
3. Zadání přihlašovacího kódu
Musím něco měnit, pokud mám klientský certifikát (čipovou kartu)?
Pokud se budete přihlašovat pomocí klientského certifikátu (čipové karty), nemusíte v nastavení internetového bankovnictví nic měnit. Pokud se však budete chtít přihlásit pomocí svého klientského čísla a hesla, musíte mít v internetovém bankovnictví vyplněné bezpečné telefonní číslo, aby Vám mohla přijít autentizační (přihlašovací) SMS.
Jak si mohu v internetovém bankovnictví vyplnit bezpečné telefonní číslo?
- Do pole „Telefonní číslo“ vyplňte své telefonní číslo pro přihlašovací SMS.
- Potvrďte tlačítkem „Pokračovat“.
- Zobrazí se Vám žlutá potvrzovací obrazovka, na které vložíte svůj PIN pro klientský certifikát.
- Potvrďte tlačítkem „Odeslat“.
Telefonní číslo mám již vyplněné. Mohu jej změnit?
Své bezpečné telefonní číslo můžete změnit na kterékoli pobočce, regionálním korporátním centru nebo pomocí svého klientského certifikátu (čipové karty).