Dokumenty nově
ve Smlouvách a dokumentech
Nemusíte se obávat, všechny dokumenty, které jste dostávali do sekce e-Faktura/e-Dokument od České spořitelny, Stavební spořitelny České spořitelny, Česká spořitelna – penzijní společnosti a Kooperativy najdete v Georgi dál, nově v sekci Smlouvy a dokumenty.
Dokumenty nově
ve Smlouvách a dokumentech
Nemusíte se obávat, všechny dokumenty, které jste dostávali do sekce e-Faktura/e-Dokument od České spořitelny, Stavební spořitelny České spořitelny, Česká spořitelna – penzijní společnosti a Kooperativy najdete v Georgi dál, nově v sekci Smlouvy a dokumenty.
Faktury do George už nepřijdou
Faktury jste si ze sekce e-Faktura/e-Dokument mohli stáhnout a uložit do 31. 12. 2023.
Faktury do George už nepřijdou
Faktury jste si ze sekce e-Faktura/e-Dokument mohli stáhnout a uložit do 31. 12. 2023.
Faktury vám od září chodí jiným způsobem, nejčastěji poštou nebo e-mailem. Podívejte se na detailní informace, jak ověřit způsob doručování u jednotlivých společností.
Faktury vám od září chodí jiným způsobem, nejčastěji poštou nebo e-mailem. Podívejte se na detailní informace, jak ověřit způsob doručování u jednotlivých společností.
Kam dále
George
Další informace
- spolu s registrací do klientské zóny MojeČPP nebo
- zavolat na klientskou linku 957 444 555.
- Nejprve deaktivujte službu e-Faktura.
- Na svou kontaktní adresu dostanete potvrzení, že služba e-Faktura už není aktivní.
- Teprve potom si aktivujte elektronické vyúčtování v MŮJ ČEZ. Aktivaci najdete v části Požadavky/Vyúčtování/Nastavení elektronického vyúčtování.
- Poplatky za odpady: Ivana Baženovová, tel. 583 388 414, e-mail: ivana.bazenovova@sumperk.cz,
- Poplatky za psy: Šárka Zamykalová, tel. 583 388 464, e-mail: sarka.zamykalova@sumperk.cz.
Pokud pojistné platíte měsíčně, zřiďte si prosím trvalý příkaz (jestli ho ještě nemáte).
K pojistnému, které platíte čtvrtletně, pololetně nebo ročně, vám pojišťovna bude posílat upozornění, a to způsobem, kterým komunikujete běžně – elektronicky nebo poštou.
Ještě s pojišťovnou nekomunikujete elektronicky?
Stačí udělit souhlas. Všechno pak vyřešíte rychleji a potřebné dokumenty kdykoli najdete ve svém mobilu nebo počítači.
Souhlas můžete udělit:
Společnost ČEVAK a.s. můžete kontaktovat s předstihem a sjednat si jiný způsob zasílání vyúčtování vodného a stočného, ještě než skončí služba e-Faktura/e-Dokument.
Společnost preferuje zasílání faktur na váš na e-mail, ale pokud si budete přát, můžete je dostávat i běžnou poštou.
Změnu způsobu zasílání faktur můžete zadat přes formulář Žádost o změnu smluvních údajů nebo napsat na e-mailovou adresu prodejvody@cevak.cz. Jestli dáváte přednost telefonu, je tu pro vás zákaznická linka společnosti ČEVAK − 844 844 870.
Když o změnu způsobu zasílání faktur nepožádáte vy, bude vás společnost ČEVAK kontaktovat sama. Jestli si jiný způsob nedohodnete, než skončí služba e-Faktura/e-Dokument, vyúčtování vodného a stočného vám bude automaticky chodit běžnou poštou.
Kontaktujte prosím svého obchodního zástupce, všechno s vámi vyřídí.
Už nyní si můžete aktivovat zasílání elektronického vyúčtování za energie do MŮJ ČEZ.
Postup je jednoduchý.
Více informací si můžete přečíst na www.cez.cz., případně se stavte na některém z kontaktních míst ČEZ Prodej. Jejich seznam najdete na www.cez.cz/kontakty. Je tu pro vás také zákaznická linka 800 810 820.
U innogy si můžete sjednat zasílání faktur do portálu nebo aplikace innosvět. Online (platební kartou) tam také můžete uhradit případný nedoplatek.
Objednejte si elektronickou komunikaci přímo v innosvětě nebo na lince innogy 800 11 33 55. Společnost innogy se vám ozve ještě předtím, než skončí služba e-Faktura. Kdyby náhodou ne (a pokud si způsob doručování do té doby nezměníte sami), fakturu dostanete v obvyklém termínu běžnou poštou.
Pokud pojistné platíte měsíčně, zřiďte si prosím trvalý příkaz (jestli ho ještě nemáte). Pochopitelně můžete platit i jinak, např. využít souhlas s inkasem – v takovém případě to Kooperativě dejte vědět.
Jestli pojistné platíte čtvrtletně, pololetně nebo ročně, bude vám pojišťovna posílat upozornění tak, jak s ní běžně komunikujete – elektronicky nebo poštou.
Ještě s Kooperativou nekomunikujete elektronicky?
Stačí udělit souhlas. Všechno pak vyřešíte rychleji a potřebné dokumenty kdykoli najdete ve svém mobilu nebo počítači.
Udělení souhlasu vám nezabere víc než minutu.
Chcete se na něco zeptat? Můžete zavolat na telefonní číslo 957 105 105 nebo napsat na info@koop.cz.
Podrobnosti ke změně způsobu zasílání faktury od společnosti Severomoravské vodovody a kanalizace
Ostrava a.s. naleznete na www.smvak.cz, případně zavolejte na zákaznickou linku 800 292 400.
Pokud jste poplatek za odpady nebo za své psy platili prostřednictvím e-faktury, Městský úřad Šumperk vám automaticky nastaví zasílání klasických složenek – poštovní poukázka typu A.
Další informace, které se týkají místních poplatků
Až skončí služba e-Faktura, automaticky vám začnou chodit poštovní poukázky. Poukázku s platebními údaji dostanete vždy cca 14 dní před splatností místního poplatku. Je na vás, jestli ho uhradíte bankovním převodem, prostřednictvím poštovní poukázky nebo v hotovosti. Můžete ho také uhradit platební kartou na pokladnách MÚ Tábor.
Informace k místním poplatkům za obecní systém odpadového hospodářství a za psy najdete na webu Města Tábor www.taborcz.eu – Chci se dozvědět – Finance – Místní poplatky a povolení.
K úhradě poplatků můžete využít např. SIPO, platbu na účet, ale je také možné zaplatit na pokladně. Bližší informace najdete na Občan - Prostějov (prostejov.eu).