Česká spořitelna se přidává k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. Kampaň startuje v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, papuče ten den nazují i bankéři České spořitelny.

80 % lidí chce zemřít doma, ale jen 20 % se to podaří. Mobilní hospice v čele s hlavním organizátorem kampaně Doma ostravským Mobilním hospicem Ondrášek umožňují nevyléčitelně nemocným dospělým i dětem strávit své poslední dny v životě důstojně a doma. Jako symbol kampaně hospic zvolil papuče a spolu s dalšími hospici napříč republikou vyzval všechny, aby přišli v pondělí 8. října do práce v papučích. "Hozenou papuči" zvedli i pracovníci České spořitelny a 8. října budou v kancelářích i v pobočkách v domácí obuvi, aby podpořili povědomí o problematice paliativní péče v České republice.

"Vyspělá společnost se dokáže postarat o své potřebné, mezi ně jednoznačně patří nevyléčitelně nemocní, kterým bychom měli umět poskytnout takové služby, aby mohli odejít důstojně a v prostředí, které si sami zvolí. Proto jsme nezaváhali a kampaň Doma podporujeme," doplňuje Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny. Zaměstnanci České spořitelny i jejích dceřiných společností (Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS, Realitní společnost ČS...) a značky Erste Premier si na pondělí nechystají jenom papuče, ale i peněženky - neváhají totiž přispět na dobrou věc. Jejich příspěvky následně násobí Nadace České spořitelny. Banka sama za každého pracovníka v papučích přispěje symbolických 10 Kč.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Hrajeme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem..
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.