• Tempo růstu nových klientů George v mobilu se meziročně zdvojnásobilo; 
  • Polovina klientů mobilního bankovnictví George se do aplikace přihlašuje takřka denně (27x do měsíce); 
  • Počet transakcí zadaných v mobilu se meziročně zvýšil o 50 %; objem platebních transakcí dokonce vzrostl o 72 %; 
  • George je nejvyužívanější bankovní aplikací na trhu, jak z pohledu počtu uživatelů, tak objemu transakcí. 

Mobilní bankovnictví George se stává stále oblíbenější mezi klienty České spořitelny. Roste nejen počet uživatelů, kteří se do banky v mobilu přihlašují a kontrolují zůstatek na svém účtu, ale i těch, kteří v něm pravidelně spravují své finance, zadávají platby nebo si aktivují slevový program Moneyback a získávají odměny za platby kartou u nejrůznějších obchodních partnerů. Počet uživatelů mobilního bankovnictví George meziročně vzrostl z 750 tisíc na současných 950 tisíc, což je nárůst o více než čtvrtinu.

"George v mobilu je nejen pomocníkem pro vyřizování transakčních a servisních požadavků, ale umožňuje také pohodlně spravovat řadu produktů jako půjčky, pojištění, investice či debetní a kreditní karty. Navíc v něm klient může získávat slevy a peníze zpět na účet za platby kartou u obchodníků nebo se třeba díky ověřenému volání rychle spojit s klientským centrem," říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: "V kombinaci s aplikací George klíč je zárukou jednoduchého, rychlého a bezpečného způsobu přihlašování do digitálního bankovnictví a potvrzování plateb na internetu bez nutnosti složitého přepisování SMS kódů."

Každý týden se do mobilního bankovnictví George přihlašuje pravidelně přes 800 tisíc klientů, to je téměř o třetinu více než před rokem. Zároveň polovina ze všech klientů mobilního bankovnictví se do aplikace přihlašuje prakticky denně (více než 27x do měsíce). Výrazně roste i počet transakcí, které klienti v mobilu zadají. Loni v září byl celkový počet zadaných transakcí z mobilního George mírně přes 2 miliony, letos v září toto číslo vzrostlo o více než 50 % na 3,2 milionu. Ještě výrazněji vzrostl objem transakcí, které klienti zadají ze svého mobilu. Meziročně v září objem transakcí vzrostl o 72 %, tedy z 10,2 na 17,7 miliardy korun.

Klienti České spořitelny si rovněž oblíbili bezkontaktní platby u obchodníků pomocí aplikací jakou Google Pay a Apple Pay. V současné době klienti Spořitelny již ztokenizovali přes 340 tisíc platebních karet. Nejvíce klienti při placení v obchodě využívají službu Apple Pay (184 tisíc tokenizovaných karet), následuje Google Pay (téměř 150 tisíc tokenizovaných karet), zbývající počet tvoří Garmin Pay a Fitbit Pay. Službu Google Pay si navíc klienti mohou snadno aktivovat přímo v mobilní aplikaci George.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.