Nová kampaň Spořitelny na dětský účet pomůže se zvyšováním finančního zdraví mladých klientů. Za používání mobilního George získají odměnu až 500 Kč a za pravidelné spoření 5% úrok na spořicím účtu
Česká spořitelna připravila pro mladé klienty tradiční promo nabídku, v rámci které je odmění za pravidelné spoření a používání mobilního bankovnictví George. Mladí klienti tak mohou získat za pět měsíců až 500 Kč (5 x 100 Kč měsíčně, pokud se přihlásí alespoň jednou do měsíce do mobilního bankovnictví George) a zvýhodněný úrok ve výši 5 % ročně na spořicím účtu, pokud si na něj mladý klient pošle částku v minimální výši 50 Kč. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2024 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.
„Naše tradiční každoroční dětská kampaň stojí na jednoduché myšlence, kterou je sjednání dětského účtu a pravidelného spoření, díky kterému mladí klienti nahlédnou do světa financí a získají možnost vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet s běžným a spořicím účtem, mobilním bankovnictvím George, vlastní platební kartou a učí se spravovat své první vlastní peníze. Navíc jsme George upravili dětem do jejich 15. narozenin do hravější podoby,” říká Gabriela Zdařilová, která má v České spořitelně nabídku dětských účtů na starost.
Další výhody, které lze s dětskými produkty získat:
- Penzijní připojištění – bonus 500 Kč na dětskou smlouvu o Doplňkovém penzijním spoření. Podmínkou je minimální měsíční úložka je ve výši 500 Kč, která bude sjednaná ve smlouvě a vložena na účet nejpozději do jednoho měsíce po nabytí účinnosti smlouvy.
- Stavební spoření – dvojnásobná státní podpora po dobu 6 let při sjednání online (až 6 x 1000 Kč se zhodnocením až 5,3 % ročně a sjednání nové smlouvy zdarma).
Promo kampaň v médiích
Spořitelna na podporu dětských účtů spouští TV spot, který poběží od začátku srpna do konce září v České televizi, na Nově, Primě či Óčku. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby svým dětem (8-17 let) založili dětský účet jako první krok k finanční gramotnosti. Kampaň poběží i v online médiích a na sociálních sítích. Kreativu bude možné vidět i v klasických OOH formátech a v pobočkové síti Spořitelny.
Celou kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg.
„Navazujeme na kampaň o finančním zdraví z počátku roku, proto pokračujeme se stejným kreativním konceptem, jehož exekuce stojí na castingu, výrazné barevné stylizaci a hravé feel-good atmosféře,“ doplnil Tomáš Novotný, Executive Creative Director VMLY&R.
Více podrobností o aktuální promo nabídce na www.csas.cz/deti
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok desítky miliónů korun.