Jedna debetní karta pro více účtů
Jedinou debetní kartou můžete pohodlně platit ve všech měnách, ve kterých máte vedené účty.
Jedna debetní karta pro více účtů
Jedinou debetní kartou můžete pohodlně platit ve všech měnách, ve kterých máte vedené účty.
Bez přepočtu kurzu
Placením přímo z cizoměnového účtu se můžete v zahraničí jednoduše vyhnout přepočtu kurzu.
Bez přepočtu kurzu
Placením přímo z cizoměnového účtu se můžete v zahraničí jednoduše vyhnout přepočtu kurzu.
Společný zůstatek
Zůstatek pro transakce kartou je „navýšen“ o zůstatky na všech vašich účtech v cizí měně, které tak vytvářejí další rezervu. Zůstatek uvidíte v bankomatu v CZK.
Společný zůstatek
Zůstatek pro transakce kartou je „navýšen“ o zůstatky na všech vašich účtech v cizí měně, které tak vytvářejí další rezervu. Zůstatek uvidíte v bankomatu v CZK.
Možnosti sjednání
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Jak debetní karta s multiměnovou
funkcí funguje?
Výběr hotovosti
a platba v Kč
Při výběru hotovosti nebo platbě v ČR strhneme požadovanou částku z účtu v korunách.
Výběr hotovosti a platba v cizí měně
Při výběru hotovosti či platbě v zemi, kde se platí měnou, v níž máte cizoměnový účet, strhneme požadovanou částku z daného účtu. V jiném případě strhneme požadovanou částku z účtu v korunách.
Kombinovaný výběr hotovosti či platba v cizí měně
Pokud nemáte při výběru hotovosti či platbě na účtu dostatek peněz ve měně, kterou se v zemi platí, strhneme odpovídající částku z korunového účtu, případně z dalšího přiřazeného účtu, kde je dostatek peněz.
Pokud není na účtech v součtu dostatečný zůstatek, pak kartovou transakci neprovedeme.
Kolik za multiměnovou funkci zaplatíte?
Ke svému korunovému účtu
můžete připojit účty v těchto měnách
- euro (EUR)
- americký dolar (USD)
- švýcarský frank (CHF)
- britská libra (GBP)
- polský zlotý (PLN)
- japonský jen (JPY)
- kanadský dolar (CAD)
- dánská koruna (DKK)
- švédská koruna (SEK)
- maďarský forint (HUF)
Inspirujte se
Plus účet
Účet v cizí měně
Mohlo by vás zajímat
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Ano. Funkce se vztahuje ke všem debetním kartám vydaným k danému účtu.
Ano, ale ke každému korunovému účtu pouze jednu a každý účet v cizí měně lze také připojit jen k jedné multiměně. Pokud máte například 3 běžné účty v USD, ke službě Karta s multiměnovou funkcí můžete přiřadit jen jeden z nich.
Tento produkt již máte?
Na stránce péče a podpory najdete všechny důležité informace a dokumenty pro stávající klienty.