Často se nás ptáte
- Kreditní kartu a PIN doručujeme zpravidla do 7 dní od sjednání. Kartu a PIN doručujeme odděleně z bezpečnostních důvodů.
- Kartu si aktivujete v internetovém bankovnictví nebo tím, že ji poprvé použijete se zadáním PIN.
Naše karty jsou zabezpečeny technologií 3D secure. Doporučujeme platit pouze u obchodníků, kteří mají platby zabezpečeny touto technologií. Podívejte se na www.jakplatitkartou.cz.
- Zkuste zaplatit kartou pomocí čipu, tj. vložte kartu do terminálu. Je to další způsob zabezpečení karet.
- Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na Zákaznickou linku 277 207 207. Můžete také volat bezplatně přímo z aplikace George.
- Důvodů pro zamítnutí transakce s kreditní kartou může být více. Například:
- Zbývající částka pro transakce není dostatečná.
- Byl překročen denní limit. Denní limit si můžete on-line změnit v internetovém bankovnictví.
- Karta je blokována (byla nahlášena ztráta nebo oddcizení karty).
- Jste v prodlení s úhradou měsíční splátky, proto jsme vám v souladu se smluvními podmínkami kartu zablokovali pro další použití.
- Nemáte limit pro použití karty na internetu (pokud došlo k zamítnutí karty při platbě na internetu). Limit si nastavíte on-line v internetovém bankovnictví.
- Není to ani jeden z výše uvedených důvodů? Pak kontaktujte Zákaznickou linku 277 207 207. Můžete také volat bezplatně přímo z aplikace George.
- Částku zjistíte z měsíčního výpisu, který vám vystavujeme měsíčně a posíláme buď do internetového bankovnictví (zdarma) nebo poštou.
- Částku také snadno a přehledně zjistíte v internetovém bankovnictví.
Kreditní karta vám nabízí několik možností ve splácení. V podstatě máte 3 možnosti a vidíte je ve výpise nebo v internetovém bankovnictví:
- stačí poslat minimální splátku,
- můžete splatit celou čerpanou částku najednou,
- nebo můžete poslat jakoukoliv částku (v rozmezí minimální splátky a celé čerpané částky).
- Zapomenutý PIN si můžete znovu, zdarma a okamžitě zobrazit v internetovém bankovnictví.
Můžete si také zažádat o znovuzaslání PINu poštou za poplatek dle Ceníku.
- Ano, je to možné na všech bankomatech České spořitelny.
- Vždycky nejdříve okamžitě zablokujte kartu - buď v internetovém bankovnictví nebo na Zákaznické lince 277 207 207. Můžete také volat bezplatně přímo z aplikace George.
- Pokud máte pochybnosti o ztrátě (nejste si jisti, zda nemáte kartu například doma), využijte službu dočasné blokace karty.
- Pokud se jedná skutečně o ztrátu či odcizení, požádejte o vydání náhradní kreditní karty.
- Kontaktujte Zákaznickou linku 277 207 207. Můžete také volat bezplatně přímo z aplikace George.
- Váš původní typ kreditní karty již nemáme v nabídce. Budeme rádi, když kreditní kartu budete využívat i nadále a k tomu je potřeba zajít na pobočku, kde vám vystavíme nový typ kreditní karty.
Pravděpodobně jste nedorazil/a na pobočku pro vystavení nového typu karty. Doporučujeme vaši situaci ověřit na Zákaznické lince 277 207 207, kde vám poradí, jak postupovat. Můžete také volat bezplatně přímo z aplikace George.
- Kreditní kartu je možné zrušit pouze písemnou formou. Výpověď smlouvy pošlete buď poštou nebo přijďte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny.
Dokumenty ke stažení
Ceník pro Kreditní kartu | PDF (39 kB) |
PDF (1 MB) | |
PDF (162 KB) | |
DOC (70 KB) | |
PDF (240 KB) | |
PDF (334 KB) | |
PDF (524 KB) |