Základní účet
„Nechci žádný složitý účet. A když to je zadarmo, tím líp.“
Nepřetržitý přístup k vedení účtu
Svůj účet ovládáte kdekoli a kdykoli díky internetovému bankovnictví.
Poskytnutí debetní karty zdarma
S bezkontaktní debetní kartou Visa Classic budete pohodlně platit doma i v zahraničí.
Příchozí úhrady zdarma
Veškeré tuzemské úhrady v Kč, které vám na účet přijdou, jsou zdarma.
Měsíční cena za vedení účtu je 0 Kč
Služby, které si k základu můžete dokoupit
Máte o účet zájem?
Domluvte si s námi schůzku na pobočce
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Online objednání
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Ke svému Účtu máte nepřetržitý přístup kdekoliv na světě
- Internetové bankovnictví
Můžete platit a kontrolovat výdaje kdykoliv a kdekoliv. - Mobilní bankovnictví
Můžete ovládat svůj účet z mobilního telefonu.
Debetní karta a placení podle vašich potřeb
- Bezkontaktní platby
- Platby online bezpečně
- Nejdostupnější síť bankomatů pro vklady a výběry hotovosti
- Snadné výběry hotovosti debetní nálepkou v obchodech
Cashback až do výše 3000 Kč - Originální vzhled debetních karet podle vašeho výběru
Inspirace pro vaše finance
Dokupte si před dovolenou balíček pro zvýhodněné výběry hotovosti v zahraničí jen za 25 Kč měsíčně - každý výběr hotovosti vás tak vyjde levněji! Ušetřit můžete i přímo u bankomatu - stačí při výběru hotovosti zvolit výběr v místní měně. Vyhnete se tak dvojímu přepočtu kurzu.
Mohlo by vás zajímat
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
- Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
- Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
- Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
- Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
- Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.
Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit?
Zavolejte nám na infolinku 277 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
Užitečné dokumenty
PDF (109 KB) | |
PDF (134 KB) | |
PDF (60 KB) | |
PDF (62 KB) | |
PDF (680 KB) | |
PDF (256 KB) | |
PDF (105 KB) |
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti.
Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.
Ceník pro Základní účet | PDF (41 kB) |
Všeobecné obchodní podmínky | PDF (27 kB) |
PDF (103 KB) | |
PDF (84 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (60 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Kam dál: Účet Moje zdravé finance | Účet pro seniory | Účet pro děti