Speciální služby pro osoby s handicapem
Česká spořitelna, banka bez bariér
Cílem České spořitelny je být bankou pro všechny. Proto se snažíme naše služby a náš osobní přístup uzpůsobovat i lidem s různým druhem handicapu. Soustavně se snažíme bourat nejen fyzické bariéry, ale zejména ty psychické, které jsou často v nás samých.
Při bourání těchto bariér vždy spolupracujeme s odborníky na danou tématiku. Našimi dlouholetými odbornými partnery jsou Konto Bariéry, Pražská organizace vozíčkářů (POV), Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých (SONS) a Deafcom.
Tip: Ve všech našich pobočkách mohou lidé s průkazem OZP využít přednostní obsloužení nebo výběr hotovosti na pokladně bez poplatku.
Ověření hlasem pro volání na naše kontaktní centrum můžete využívat pouze do 31. prosince 2024
Doporučujeme využívat George ve svém telefonu, tabletu nebo počítači. Pro volání do České spořitelny využijte volání přímo z George. Jak na to, najdete zde.
TIP: Telefon, tablet nebo počítač mohou být kompenzační pomůcky a na jejich pořízení lze využít příspěvek od Úřadu práce Příspěvek na zvláštní pomůcku (uradprace.cz).
© 2024 Česká spořitelna, a. s.
Tato stránka není návrhem na uzavření smlouvy. Poskytnutí uvedených služeb může být vázáno na splnění dalších podmínek, které vám ochotně sdělíme na kterékoliv naší pobočce.
Podmínky užívání | Ochrana osobních údajů | Jak pracujeme s cookies