Předejte nám svou reklamaci
Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.
Napište nám
csas@csas.cz
Napište nám
Nonstop dostupná linka pro volání z ČR i ze zahraničí +420 277 207 207.
Bezplatné volání z internetového bankovnictví.
Vyhledejte nejbližší pobočku.
Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956 a 277, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.
Jak řešíme nejčastější případy?
Reklamace služeb, poplatků a úrokových sazeb
Kontaktujte nás nejlépe přes George. Z ČR můžete volat také na linku 277 207 207, ze zahraničí na číslo +420 277 207 207. Můžete nám také napsat přes chat v pravém dolním rohu.
Reklamace úvěrů
Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení.
Kancelář ombudsmana
Nejste spokojeni s výsledkem reklamace? Máte možnost se obrátit na Kancelář ombudsmana České spořitelny. Kancelář ombudsmana řeší pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti. Popište situaci, dosavadní komunikaci s bankou, uveďte identifikační údaj případně číslo reklamace.
Po - Pá: 8:30 - 13:00
Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.
Písemně
Kancelář ombudsmana
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha
Interní ombudsman
Stížnosti a reklamace současných i bývalých zaměstnanců a externích smluvních partnerů Finanční skupiny České spořitelny.
Výroční zpráva interního ombudsmana za rok 2022
Dbáme na férový přístup, řídíme se Kodexem České spořitelny. Nezávisle posoudíme váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme naše služby.