Page 9 - BlueBANK_Brochure_138x78
P. 9
ete mít k dispozici certifikovaného Osobního Kdykoli budete svého bankéře potřebovat, stačí se
bankéře, který si s Vámi hned na první schůzce objednat. Pokud Vám například končí smlouva nebo
nastaví způsob komunikace. Vyberete si, zda chcete se objeví nový produkt, bude Vás bankéř kontaktovat
řešit své finance na pobočce, po telefonu nebo telefonicky, případně Vám napíše SMS či e-mail.
prostřednictvím Virtuální pobočky služby BLUE. V případě, že se domluvíte, bankéř Vám smlouvu
zašle na Váš SERVIS 24, kde ji pouze odsouhlasíte,
Osobní bankéř Vám vysvětlí, jak službu používat, a již nemusíte chodit do pobočky. Této unikátní
jak pracovat s elektronickými nástroji. Představí službě říkáme Busy banking.
Vám spolu s Finančním plánem produktovou
nabídku a loajalitní program. V případě stížnosti na
nedodržení slibované kvality služeb Vám vrátíme
poplatek za vedení služby.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14