Česká spořitelna v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací - například pomůže se zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky. Celkem banka připravila osm vtipných spotů, přičemž první startuje v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.
„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.
Televizní kampaň bude zejména na stanici Nova a jejích přidružených kanálech. Vybrané spoty poběží rovněž v síti multikin Cinestar a Cinema City. Televize bude podpořena také POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikací a v novém roce bude kampaň na George i na venkovních reklamních nosičích.
Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E.mail: tiskove_centrum@csas.cz
Tel.: +420 731 647 004
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.