Česká spořitelna spouští letní úvěrovou kampaň, díky které mají klienti možnost získat okamžitou odměnu v podobě 1000 Kč za každých nově půjčených 50 000 Kč, nebo jim banka při řádném splácení odpustí až 15 posledních měsíčních splátek.  

Letní marketingová kampaň cílí především na klienty, kteří již mají závazky u konkurence nebo nejsou klienty Spořitelny. Úvěrová kampaň startuje v pondělí 20. července a v médiích poběží až do 30. září. Kromě televizního spotu na TV Nova i TV Prima bude kampaň možné vidět i na outdoorových plochách (citylights na zastávkách a v nákupních centrech, rámečky ve vlacích, v metru) a na sociálních sítích.

"Kampaň má dva výrazné symboly. V televizi ji nelze přehlédnout díky legračně poskakující opici a v pobočkách ji reprezentuje symbol srdce. Je na klientovi, kterou odměnu si přesně vybere, jestli tu hned na začátku nebo na konci splácení," říká Filip Belant, tribe lead pro nezajištěné úvěry v České spořitelně.

Více informací naleznete na stránkách k půjčce

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.