Česká spořitelna vylepšuje Pojištění osobních věcí a karet, známé pod zkratkou POVK, a od 1. listopadu 2022 až do konce dubna 2023 zvedla limity pro zneužití soukromých karet a účtů Spořitelny, včetně phishingových útoků. Po dobu akce jsou limity až 200 tisíc (u varianty POVK Plus) nebo až 400 tisíc (u varianty POVK Rodina Plus) nejen pro nové klienty, ale i stávající. Zájem o POVK mezi klienty Spořitelny v posledních měsících roste, aktuálně je tímto pojištěním chráněno již 300 tisíc klientů.

Z nedávných statistik České bankovní asociace vyplynulo, že počet kybernetických útoků na klienty bank se za poslední dva roky zvýšil čtyřnásobně, přičemž celkové škody se pohybují v řádu stovek milionů korun. Podvodníkům se tak v průměru daří klienty obrat o částku ve výši okolo 160 tisíc korun. 

„V předvánočním období tradičně rostou útoky kybernetických podvodníků, kteří se různými způsoby snaží využít nepozornosti klientů a vylákat z nich údaje k platební kartě nebo získat přístupové údaje do digitálního bankovnictví. Zvýšením limitů chceme klienty lépe ochránit jednak před phishingovými útoky vedenými skrze SMS a e-maily, ale i před telefonáty falešných zaměstnanců banky nebo Policie. Pojištění pomůže i v situaci, kdy se klient setká s podvodníky předstírajícími zájem o koupi zboží na bazarových portálech,” říká Jakub Jírovec, šéf týmu pojištění v České spořitelně. 

Jedním pojištěním chrání POVK klientovi všechny jeho soukromé účty a karty u Spořitelny včetně phishingu. Také pomůže při ztrátě a krádeží vybrané elektroniky a osobních věcí, mezi které patří například mobilní telefon, notebook, brýle, klíče od bytu či vozidla, doklady a další. Pojištění se hodí i při nakupování na internetu. Klient díky němu dostane zpět peníze za poškozené nebo nedodané zboží a služby objednané on-line. V základní nabídce vyjde POVK Plus na 99 Kč měsíčně, v případě varianty POVK Rodina Plus na 159 Kč měsíčně. 

Pojištění si lze snadno sjednat telefonicky nebo na kterékoliv pobočce České spořitelny. Klient pak detaily ke sjednanému pojištění najde v mobilním nebo internetovém bankovnictví George. 

Více podrobností o Pojištění odpovědnosti věcí a karet na stránkách pojištění.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.