Často se nás ptáte
Aktuální zůstatek vidíte v internetovém a mobilním bankovnictví nebo v bankomatu. Je také součástí výpisu z vašeho osobního účtu, ke kterému máte kontokorent sjednaný. Kdykoliv nám také můžete zavolat na linku 800 207 207.
Zůstatek vašich vlastních peněz na účtu označujeme jako "účetní" zůstatek. Pokud máte sjednaný kontokorent, pak k účetnímu zůstatku přičteme ještě sjednaný limit kontokorentu. Tento zůstatek vám ukazujeme jako "disponibilní" zůstatek, což jsou peníze, které můžete aktuálně z účtu čerpat.
Aktuální zůstatek vidíte v internetovém a mobilním bankovnictví nebo v bankomatu. Je také součástí výpisu z vašeho osobního účtu, ke kterému máte kontokorent sjednaný. Kdykoliv nám také můžete zavolat na linku 800 207 207.
Zůstatek vašich vlastních peněz na účtu označujeme jako "účetní" zůstatek. Pokud máte sjednaný kontokorent, pak k účetnímu zůstatku přičteme ještě sjednaný limit kontokorentu. Tento zůstatek vám ukazujeme jako "disponibilní" zůstatek, což jsou peníze, které můžete aktuálně z účtu čerpat.
Přijďte se poradit na jakoukoliv naši pobočku. Společně určitě najdeme řešení. Pokud čerpaná částka kontokorentu přesáhla vaše současné finanční možnosti, je možné například tuto částku převést na půjčku a splácet ji postupně ve splátkách. Důležité je ale přijít včas, dokud ještě nejste v prodlení. Pokud se již se splacením opozdíte, jsme povinni postupovat dle Smlouvy, tzn. že vám neumožníme již další čerpání kontokorentu.
Při případných potížích se splácením je nejdůležitější situaci řešit ihned. Přijďte se poradit na kteroukoli naši pobočku, společně najdeme řešení. Pokud už v potížích jste, kontaktujte přímo správu pohledávek.
Česká spořitelna, a. s.
6670 Vymáhání pohledávek
tel.: +420 800 879 666
e-mail: spravapohledavek@csas.cz
Máte-li sjednané Pojištění schopnosti splácet, využijte ho. Při nepříznivé životní situaci (např. ztráta zaměstnání, dlouhodobá pracovní neschopnost) bude pojišťovna hradit splátky za vás.
Pokud se dostanete do potíží se splácením, dokážeme vám navrhnout řešení. Obraťte se na nás.
Když nás neoslovíte a nám nepřijde splátka úvěru, upozorníme vás na to telefonicky, SMS, e-mailem nebo zobrazením informace na bankomatu. Jestliže do 10 dnů splátku nezaplatíte, budeme vám muset naúčtovat sankce.