Papírové výpisy najdete tentokrát ve schránce s malým zpožděním. Doručení zdrží červencové svátky.

Jak funguje transakční terminál (Platbomat)?

Zadat odchozí úhradu na bankomatu České spořitelny je jednoduché, podívejte se na videonávod:

 

Klient vloží do transakčního terminálu (Platbomatu) platební kartu České spořitelny, zadá příslušný PIN k této kartě a dále postupuje dle pokynů, které se objevují na dotykové obrazovce zařízení.

Součástí transakčního terminálu (Platbomatu) je skener a čtečka čárových či QR kódů. Tato zařízení velice zjednodušují zadávání příkazů k úhradě, protože umožňují:

  • skenovat údaje ze spořitelních formulářů příkazu k úhradě (jedno-položkový i tří-položkový) a dále z poštovních poukázek typu A České pošty,
  • přečíst údaje po přiložení čárového kódu ke čtečce u dokladů SIPO České pošty,
  • přečíst údaje po přiložení QR kódu ke čtečce u faktur některých výstavců (aktuálně např. společnosti T-Mobile a Vodafone).

Po načtení údajů do transakčního terminálu (Platbomatu) tak klient pouze zkontroluje správnost načtených údajů.

Transakční terminály (Platbomaty) umožňují skenovat pouze standardní příkazy k úhradě České spořitelny a složenky.

Klient však může detaily platebního příkazu také zadat přímo přes klávesnici (tento způsob lze také použít i na všech našich více než 1400 bankomatech. Číslo svého účtu klient zadávat nemusí, automaticky se totiž vyplní číslo účtu vázané k platební kartě, kterou se klient identifikuje. Platba se následně autorizuje (= podepíše) prostřednictvím PIN kódu k této kartě, který klient zadává na začátku práce s Platbomatem.

Počet odchozích úhrad zadaných pomocí transakčního terminálu (Platbomatu) není omezen, pouze je v zájmu bezpečnosti klienta nastaven denní limit 200 000 Kč.

Načítání aplikace