Spořitelna spouští spořicí službu Platím a spořím, v pilotním provozu uspořila klientům 58 milionů
Novou službu Platím a spořím si v tříměsíčním pilotním provozu v mobilní aplikaci George aktivovalo 82 tisíc klientů. Celkem klienti provedli přes 3,9 milionu plateb kartou a připsali si tak na své spořicí účty souhrnnou částku přes 58,3 milionu korun. V průměru každý klient provedl měsíčně 16 plateb kartou a díky zaokrouhlení plateb na spořicí účet odeslal v průměru částku 240 korun.
,,Nová služba Platím a spořím v mobilním Georgi je důležitým nástrojem pro zlepšování finančního zdraví klientů, který jim pomáhá tvořit finanční rezervu tím, že každou platbu kartou automaticky zaokrouhlí na klientem přednastavenou úroveň. Čím více klient platí kartou, tím více peněz se automaticky odesílá na jeho spořicí účet,“ říká Lukáš Pudil, šéf oddělení Personalizace v České spořitelně a dodává:. „Řadě klientů chybí disciplína odkládat si pravidelně stranou peníze na horší časy a žijí de facto bez jakékoli finanční rezervy. Služba Platím a spořím spoří za klienty a vytváří jim finanční rezervu. Proto nás těší, že z 82 tisíc klientů, kteří si ji aktivovali v pilotním provozu, je 70 % klientů, kteří si předtím neuměli stranou odkládat žádné finance a novou službou jim pomáháme měnit finanční návyky.”
Jak nová funkce v Georgi s názvem Platím a spořím funguje
- Po aktivaci služby v bankovnictví George se každá platba debetní kartou v obchodě nebo na internetu zaokrouhlí na nejbližších 10 Kč nahoru.
- Výše zaokrouhlené částky se automaticky odešle na spořicí účet klienta.
- Klient si může v případě zájmu navýšit zaokrouhlenou částku o dalších 10, 20 nebo 30 Kč.
- Službu mohou využívat i klienti, kteří dosud spořicí účet nemají. Při zapnutí funkce Platím a spořím si ho jednoduše založí v bankovnictví George.
Služba Platím a spořím je jednoduchý nástroj pro tvorbu finanční rezervy a doplňuje slevový program Moneyback, se kterým klienti získávají odměnu zpět za nákupy u vybraných obchodníků. Díky oběma nástrojům, které pomáhají klientům starat se o finanční zdraví, mohou ročně ušetřit řádově jednotky tisíc korun. Jen za loňský rok si v průměru klienti díky jednotlivým funkcionalitám v Georgi přilepšili o 7 254 Kč.
Více na Platím a spořím
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok desítky miliónů korun.