Komfort
a péče
Jsme vám stále nablízku, osobně, po telefonu nebo online. Ve svém bankovnictví George máte vše pod kontrolou.
Nejdostupnější banka v Česku
Máme více než 360 poboček, přes 1 700 bankomatů, ve kterých za výběry nic neplatíte.
Šetříme
váš čas
Účet založíte snadno a rychle online v mobilní aplikaci George. Stačí vám k tomu bankovní identita jiné banky.
Odměníme vás za platby kartou
Aktivujte si v Georgi slevový program Moneyback a my vám vrátíme část vaší útraty na účet.
Zdarma k účtu <br>dostanete
Stačí 4 platby kartou měsíčně
a Plus účet máte zdarma
- Do plateb kartou se počítají i streamovací služby (Netflix, HBO, Voyo a další).
- Při provedení 3 a méně plateb kartou účtujeme za vedení Plus účtu 100 Kč měsíčně. Více informací
Přidejte se ke klientům, kteří si přilepšili o 7 254 Kč za rok
Už více než 2 000 000 klietnů se s námi starají o své finanční zdraví.
Máte o Plus účet zájem?
Sjednejte si ho online v mobilním bankovnictví George nebo si s námi domluvte schůzku na pobočce.
Založte si účet v Georgi
Pohodlně, ať už jste kdekoliv. Přihlaste se do svého bankovnictví George. K založení účtu stačí pár kliknutí.
Stáhněte si
George
Nainstalujte si mobilní bankovnictví George a založte si účet jednoduše pomocí Bankovní identity.
Navštivte naši pobočku
Ochotně vám poradíme se založením účtu i s vaším finančním zdravím. Schůzku si můžete domluvit online.
Stáhněte si George do mobilu
Nainstalujte si aplikaci do svého telefonu a účet si jednoduše založte.
Nejjednodušší cesta k účtu vede přes George v mobilu
Zadejte své telefonní číslo, a my vám pošleme SMS s odkazem na instalaci aplikace.
Jak si založit účet v aplikaci George
Založte si Plus účet za pár minut pomocí vašeho mobilu a začněte si užívat výhody.
1. Stáhněte si aplikaci George v Obchod Play, App Store, nebo AppGallery.
2. Otevřete ji a klikněte na Začít s Georgem.
3. Vyberte ze seznamu svou banku a ověřte se pomocí Bank iD.
4. Podepište smlouvu o Bankovní IDentitě, nastavte si přihlašovací údaje a váš George bude připravený.
5. V Georgi klikněte na Obchod a pak na záložku Účty a karty.
6. Vyberte si účet a George vás jeho založením provede. Postupujte podle jeho pokynů.
7. Jakmile budete mít hotovo, účet během pár minut uvidíte v aplikaci George.
8. Ke každému účtu patří platební karta.
Pošleme vám ji poštou. Pokud chcete platit kartou hned, založte si Virtuální George kartu přímo v aplikaci.
Chcete svůj účet převést k nám?
Je to snazší, než si myslíte.
Z každého nákupu půjde pár korun na spoření
Stačí si v Georgi zapnout funkci Platím a spořím. Nemusíte se nijak omezovat a přitom si pohodlně tvoříte rezervu.
Karty k Plus účtu
Virtuální kartu máte hned
Virtuální George karta se hodí, když čekáte na zřízení fyzické karty. V mobilním Georgi ji založíte na pár kliknutí a kdykoli ji můžete zase zrušit.
Debetní karta
K účtu vám ji dáme automaticky. Umožní vám rychlé a pohodlné platby u obchodníků. Je zárukou bezpečných plateb na internetu.
Inspirace pro vaše finance
Spořicí účet a úroky
Platba na kontakt
Jak na spoření dětem
Jak platit kartou na internetu bezpečně
Mohlo by vás zajímat
- Klienti nad 70 let mají Plus účet zdarma vždy.
- Klienti ve věku od 18 do 69 let mají vedení Plus účtu zdarma, pokud:
- zaplatí alespoň 4x měsíčně debetními kartami k Plus účtu nebo kreditními kartami majitele Plus účtu,
- platby proběhnou v měsíci, kdy se účtuje poplatek. Počítají se i nezaúčtované kartové transakce.
- Dětem v 18 letech změníme účet na Plus účet a vedení účtu mají zdarma, pokud také plní podmínku 4 plateb kartou
- debetní kartu,
- virtuální karty,
- všechny příchozí a elektronicky zadané platby,
- výběry hotovosti z bankomatů ČS a skupiny Erste (v zahraničí),
- internetové a mobilní bankovnictví George.
- další debetní kartu,
- účet v cizí měně,
- multiměnovou funkci ke kartě.
- Pro založení Plus účtu v mobilní aplikaci George vám stačí bankovní identita jiné banky.
- Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti, třeba občanka.
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
V případě, že od 18-69 let podmínku nesplní, zaplatí v daný měsíc za vedení účtu 100 Kč. Více informací v ceníku.
Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.
Plus účet nabízí zdarma vše, co má osobní účet mít:
Když se stavíte na pobočce, můžete mít zdarma ještě:
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
Navštivte nás na pobočce nebo po online založení účtu v aplikaci George zvolte ve funkcích účtu Převést účet. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit?
Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
Užitečné dokumenty
PDF (109 KB) | |
PDF (134 KB) | |
PDF (60 KB) | |
PDF (62 KB) | |
PDF (680 KB) | |
PDF (256 KB) | |
PDF (105 KB) |
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
Ceník pro Plus účet | PDF (44 kB) |
PDF (76 KB) | |
PDF (84 KB) | |
PDF (77 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (61 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Klientská linka
800 207 207
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
Výpisy naleznete vždy přímo v Georgi, kde vám je budeme zdarma zálohovat šest let do historie.
Dále si je můžete nechat zasílat zdarma na e-mail nebo za poplatek poštou. Doporučujeme vám jednu z elektronických forem doručení. Ušetříte peníze, navíc je tento způsob doručení rychlejší a bezpečnější. A ještě jeden důležitý argument – kvůli papírovým výpisům se musejí kácet stromy. Pomozte nám šetřit přírodu prosím.
Náročnějším uživatelům umožňujeme nastavení datových výpisů ve formátu ABO a CSV. Můžete si ho v Georgi zdarma aktivovat pod kategorií „Rozšíření“ → „Přenos souborů“.
V mobilním Georgi tato funkce zatím bohužel chybí.
Pokud potřebujete změnit adresu nebo email pro zasílání výpisů, zařídíte to jednoduše v Georgi v sekci Kontakty, kterou naleznete v nastavení pod ikonou ozubeného kolečka, případně v mobilní aplikaci v sekci Kontakty.
Pokud vám přestalo vyhovovat vaše současné nastavení výpisů a chtěli byste změnit způsob doručení, frekvenci nebo jazyk, stačí, když nám napíšete nebo zavoláte. Můžete to udělat rovnou z George, z mobilního George nebo přes George klíč.
Samozřejmě se za námi také můžete zastavit na pobočce, případně zavolat na naše klientské centrum. Ale je dobré vědět, že když nám budete volat jinak než z George nebo George klíče, pro změnu nastavení výpisů si vás budeme muset ověřit prostřednictvím vašich osobních údajů.
Ne, není potřeba.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.
Kam dál: Standard účet | Účet pro studenty | Účet pro seniory | Účet pro děti