Standard účet
je zcela zdarma
Platby, debetní karta i výběry hotovosti jsou zdarma. Bez skrytých poplatků.
Standard účet
je zcela zdarma
Platby, debetní karta i výběry hotovosti jsou zdarma. Bez skrytých poplatků.
Nejdostupnější banka v Česku
Máme více než 360 poboček, přes 1 700 bankomatů, ve kterých za výběry nic neplatíte.
Nejdostupnější banka v Česku
Máme více než 360 poboček, přes 1 700 bankomatů, ve kterých za výběry nic neplatíte.
Odměníme vás za platby kartou
Aktivujte si v Georgi slevový program Moneyback a my vám vrátíme část vaší útraty na účet.
Odměníme vás za platby kartou
Aktivujte si v Georgi slevový program Moneyback a my vám vrátíme část vaší útraty na účet.
Zdarma k účtu <br>dostanete
Přidejte se ke klientům, kteří si přilepšili o 7 254 Kč za rok
Už více než 2 000 000 klietnů se s námi starají o své finanční zdraví.
Standard účet si můžete založit online a zdarma
Založte si účet online
Stačí vám k tomu dva platné české doklady, účet v jiné bance v ČR a mít české občanství. Celý proces zabere asi 15 minut a účet máte k dispozici do 24 hodin. Nebo ještě rychleji a pohodlněji s bankovní identitou.
V mobilní aplikaci George
Nainstalujte si mobilní bankovnictví George a založte si účet jednoduše pomocí Bankovní identity.
Další možnosti založení Standard účtu
Založte si účet
v Georgi
Pohodlně, ať už jste kdekoliv. Přihlaste se do svého bankovnictví George. K založení účtu stačí pár kliknutí.
Navštivte naši pobočku
Ochotně vám poradíme se založením účtu i s vaším finančním zdravím. Schůzku si můžete domluvit online.
Převeďte svůj účet k nám
Převedeme vám všechny
trvalé příkazy a inkasa. Nemusíte se o nic starat, účty za vás vypovíme.
Jak si založit účet v aplikaci George
Je to snadné. Stačí vám vaše bankovní identita. Máte ji? Tak začínáme.
1. Stáhněte si aplikaci George v Obchod Play, App Store, nebo AppGallery.
2. Otevřete ji a klikněte na Začít s Georgem.
3. Vyberte ze seznamu svou banku a ověřte se pomocí Bank iD.
4. Podepište smlouvu o Bankovní IDentitě, nastavte si přihlašovací údaje a váš George bude připravený.
5. V Georgi klikněte na Obchod a pak na záložku Účty a karty.
6. Vyberte si účet a George vás jeho založením provede. Postupujte podle jeho pokynů.
7. Jakmile budete mít hotovo, účet během pár minut uvidíte v aplikaci George.
8. Ke každému účtu patří platební karta.
Pošleme vám ji poštou. Pokud chcete platit kartou hned, založte si Virtuální George kartu přímo v aplikaci.
Stáhněte si George do mobilu
Nainstalujte si aplikaci do svého telefonu a účet si jednoduše založte.
Nejrychlejší cesta k účtu vede přes George v mobilu
Zadejte své telefonní číslo, a my vám pošleme SMS s odkazem na instalaci aplikace.
Z každého nákupu půjde pár korun na spoření
Stačí si v Georgi zapnout funkci Platím a spořím. Nemusíte se nijak omezovat a přitom si pohodlně tvoříte rezervu.
Karty ke Standard účtu
Virtuální kartu máte hned
Virtuální George karta se hodí, když čekáte na zřízení fyzické karty. V mobilním Georgi ji založíte na pár kliknutí a kdykoli ji můžete zase zrušit.
Debetní karta
K účtu vám ji dáme automaticky. Umožní vám rychlé a pohodlné platby u obchodníků. Je zárukou bezpečných plateb na internetu.
Proč se vyplatí mít
běžný účet u Spořky?
Když se staráme o vaše peníze, nejsme nikdy daleko díky nejširší síti bankomatů a poboček na českém trhu.
Navíc vám neustále přinášíme nové výhody, které vám usnadňují starost o vaše úspory.
Jsme tu pro vás kdykoliv a kdekoliv
Jsme tu pro vás online, na infolince 800 207 207 nebo na kterékoliv z více než 300 poboček.
Virtuální kartu
máte hned
Virtuální George karta se hodí, když čekáte na zřízení fyzické karty. V mobilním Georgi ji založíte na pár kliknutí a kdykoli ji můžete zase zrušit.
Bezpečí vašich financí
na prvním místě
Neustále vyvíjíme nové nástroje, které vás chrání. V aplikaci George bezpečně spravujete své peníze a získáváte i tipy pro finanční zdraví.
Inspirace pro vaše finance
Spořicí účet a úroky
Platba na kontakt
Jak na spoření dětem
Jak platit kartou na internetu bezpečně
Mohlo by vás zajímat
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Navštivte nás na pobočce nebo po online založení účtu v aplikaci George zvolte ve funkcích účtu Převést účet. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
- Na pobočce nebo v aplikaci George vyplníte žádost o změnu vedení účtu.
- Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
- Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
- Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Ano, za vedení účtu nic neplatíte.
Standard účet je možné si založit v mobilní aplikaci George pomocí bankovní identity, přes webový formulář na vašem počítači nebo na pobočce.
Zakladatelem účtu musí být občan ČR starší 18 let, který nežije 12 měsíců mimo ČR, platí v naší republice daně a není politicky exponovanou osobou.
Při založení účtu přes webový formulář platí, že zakladatel není klientem naší banky a nemá naše internetové bankovnictví a Bankovní IDentitu. Současně musí mít účet v jiné české bance a může z něj poslat aktivační platbu ve výši 1 Kč nebo bankovní identitu jiné banky, případně dva platné doklady: občanský průkaz + řidičský průkaz nebo pas, české mobilní číslo a e-mailovou adresu.
Vaše plastová karta vám dorazí do 7 pracovních dní. Pokud nechcete čekat a chcete platit ihned, zdarma si založte Virtuální George kartu. Až ji nebudete potřebovat, můžete ji kdykoliv opět zrušit.
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.
Ano, výpisy v elektronické podobě vám budeme zasílat zdarma.
Ceník pro Standard účet | PDF (41 kB) |
Všeobecné obchodní podmínky | PDF (27 kB) |
PDF (76 KB) | |
PDF (84 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (61 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Klientská linka
800 207 207
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.
Pokud potřebujete změnit adresu nebo email pro zasílání výpisů, zařídíte to jednoduše v Georgi v sekci Kontakty, kterou naleznete v nastavení pod ikonou ozubeného kolečka, případně v mobilní aplikaci v sekci Kontakty.
Pokud vám přestalo vyhovovat vaše současné nastavení výpisů a chtěli byste změnit způsob doručení, frekvenci nebo jazyk, stačí, když nám napíšete nebo zavoláte. Můžete to udělat rovnou z George, z mobilního George nebo přes George klíč.
Samozřejmě se za námi také můžete zastavit na pobočce, případně zavolat na naše klientské centrum. Ale je dobré vědět, že když nám budete volat jinak než z George nebo George klíče, pro změnu nastavení výpisů si vás budeme muset ověřit prostřednictvím vašich osobních údajů.
Výpisy naleznete vždy přímo v Georgi, kde vám je budeme zdarma zálohovat šest let do historie.
Dále si je můžete nechat zasílat zdarma na email nebo za poplatek poštou. Doporučujeme vám jednu z elektronických forem doručení. Ušetříte peníze, navíc je tento způsob doručení rychlejší a bezpečnější. A ještě jeden důležitý argument – kvůli papírovým výpisům se musejí kácet stromy. Pomozte nám šetřit přírodu prosím.
Náročnějším uživatelům umožňujeme nastavení datových výpisů ve formátu ABO a CSV. Můžete si ho v Georgi zdarma aktivovat pod kategorií „Rozšíření“ → „Přenos souborů“.
V mobilním Georgi tato funkce zatím bohužel chybí.
Kam dál: Plus účet | Studentský účet | Běžný účet v cizí měně
Kam dál: Plus účet | Účet pro studenty | Účet pro seniory | Účet pro děti