Často se nás ptáte
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
Poté, co dítě dosáhne plnoletosti, dětský účet automaticky převedeme na Plus účet, který nabízí stejné výhody. Vše zařídíme sami, nemusíte se o nic starat. Pokud jste svému dítěti u dětského účtu nastavili nějaká dispoziční omezení, zastavte se u nás na pobočce. Zrušíme je, aby Plus účet mohlo využívat naplno.
Poté, co dítě dosáhne plnoletosti, dětský účet automaticky převedeme na Plus účet, který nabízí stejné výhody. Vše zařídíme sami, nemusíte se o nic starat. Pokud jste svému dítěti u dětského účtu nastavili nějaká dispoziční omezení, zastavte se u nás na pobočce. Zrušíme je, aby Plus účet mohlo využívat naplno.
Ano.
Ne, není potřeba.
Ano, a to od 8 let dítěte.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.