V souvislosti s ukončením činnosti dodavatele energií Bohemia Energy se snažíme našim bývalým klientům Energie ČS nadále pomáhat:

  • Ve spolupráci s firmou encall s. r. o. nabízíme klientům možnost využít službu expresního přechodu ze stávajících drahých DPI tarifů k novým dodavatelům se standardními tržními cenami.
  • Od 1. ledna 2022 dochází ke změně. Společnost encall s.r.o bude nabízet své služby spojené se změnou dodavatele všem našim klientům pouze napřímo, a to prostřednictvím jejich webu www.encall.cz, nebo e-mailem na dpi@encall.cz, tedy již bez naší součinnosti.

Jak postupovat s nastavením plateb za dodávku energií a plynu

 

SIPO

  • Klientům doporučujeme nastavení SIPO neměnit. Skupina Bohemia Energy deklarovala, že od listopadu nebude odesílat na Českou poštu požadavky na platbu SIPO. Zálohy za energie by se tak v listopadu neměly v přehledu plateb objevit. Naopak by klienti měli v rozpisu plateb obdržet zálohy od nového dodavatele.
  • Doporučujeme nicméně přehled plateb, který zašle Česká pošta na konci října nebo začátkem listopadu, zkontrolovat. Pokud tam už platba za energie od Bohemia Energy nebude, není potřeba cokoliv řešit. 
  • Jak postupovat při jednorázové změně platby za službu SIPO lze nalézt na stránkách České pošty.

Trvalé příkazy, souhlasy s inkasem

  • doporučujeme zrušit okamžitě;
  • pokud už platba záloh proběhla, Energie ČS ji zohlední v konečném vyúčtování, které bude klientům zasílat.

Jak postupovat, pokud platby za energie již odešly

  • bohužel nemůžeme zažádat o vrácení již proběhlé platby pomocí bankovního storna;
  • na již proběhlou platbu se nevztahuje žádost o součinnost o vrácení chybně provedené platby, nemá tedy smysl o ni žádat;
  • pokud již platba záloh proběhla, Energie ČS bude zpracovávat konečné vyúčtování a peníze uhrazené navíc zohlední v následujícím vyúčtování.

Nejčastější dotazy